مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 05:452020-08-08اقتصادي

تجدیدپذیرها چقدر برق تولید کردند؟


میزان برق تولید شده از منابع انرژی های تجدید پذیر در تیرماه به رقم 5035 میلیون کیلووات ساعت رسید که این میزان موجب کاهش تلفات 65 مگاوات برق و جذب سرمایه گذاری غیر دولتی 143 هزار و 500 میلیارد ریال شد.

- میزان برق تولید شده از منابع انرژی های تجدید پذیر در تیرماه به رقم 5035 میلیون کیلووات ساعت رسید که این میزان موجب کاهش تلفات 65 مگاوات برق و جذب سرمایه گذاری غیر دولتی 143 هزار و 500 میلیارد ریال شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی سال های اخیر انرژی های تجدید پذیر مورد توجه قرار گرفته، به گونه ای که ظرفیت درحال بهره برداری نیروگاه های تجدیدپذیر کشور تا پایان خرداد به 831 مگاوات رسید و 815 مگاوات نیروگاه تجدید پذیر نیز در حال احداث است که درصورت احداث آنها ظرفیت نیروگاه های تجدیدپذیر به بیش از 1000 مگاوات خواهد رسید.

پتانسیل های بالای انرژی های تجدیدپذیر همراه با رویکرد مثبت دولت موجب شده که اخیراً با رشد فزاینده این انرژی مواجه باشیم، انرژی که می تواند تأثیرات بسیاری را در صنعت برق ایران داشته باشد.

طبق آخرین آمار ارائه شده از سوی ساتبا استفاده از انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق در کشور از انتشار سه میلیون و 417تن گاز گلخانه ای تا پایان تیرماه جلوگیری کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجدیدپذیرها چقدر برق تولید کردند؟

تجدیدپذیرها چقدر برق تولید کردند؟