مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 05:052020-08-08اقتصادي

افتتاح دو پایگاه اورژانس در سرکان و فرسفج


مدیر اورژانس پیش بیمارستانی تویسرکان با اشاره به راه اندازی دو پایگاه در شهرهای سرکان و فرسفج گفت: امروز هفت پایگاه اورژانس در تویسرکان به مردم خدمات ارائه می دهند.

- فرشاد عبدالملکی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان از افتتاح دو پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی در شهرهای سرکان و فرسفج با حضور مسوولان خبر داد و اظهار کرد: ارائه خدمات در این دو پایگاه با جذب 14 نیروی انسانی آغاز شد.

وی افزود: یک دستگاه آمبولانس بنز 315 به ارزش 2 میلیارد تومان خریداری و 70 میلیون تومان برای تجهیزات رفاهی پایگاه پیش بیمارستانی سرکان در نظر گرفته شده است.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان تویسرکان با بیان اینکه هفتمین پایگاه پیش بیمارستانی تویسرکان در شهر فرسفج  با به کارگیری هفت نیروی انسانی راه اندازی شد افزود: یک دستگاه آمبولانس تویوتاهایس به ارزش 2 میلیاردد تومان برای پایگاه فرسفج اختصاص داده شد.

وی با اشاره به اختصاص مبلغ 70 میلیون تومان برای تهیه اقلام رفاهی پایگاه خاطرنشان کرد: این پایگاه موقعیت مناسبی برای پوشش پایگاه جاده ای ولاشجرد و میانده می شود.

عبدالملکی با اشاره به اینکه ساختمان کنونی پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی شهر سرکان از سوی شهرداری و شورای شهر و ساختمان اورژانس فرسفج از سوی بنیاد مسکن  به صورت استیجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دو پایگاه اورژانس در سرکان و فرسفج

افتتاح دو پایگاه اورژانس در سرکان و فرسفج