مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 04:552020-08-08اقتصادي

امسال 85 واحد تولیدی راکد در آذربایجان غربی به چرخه تولید باز می گردد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: سال گذشته بر اساس سیاست های ابلاغی و حمایت های مدیریت ارشد استان بیش از 89 واحد راکد به چرخه تولید بازگشتند، - غلامرضا بابایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت:سال گذشته بر اساس سیاست های ابلاغی و حمایت های مدیریت ارشد استان بیش از 89 واحد راکد به چرخه تولید بازگشتند، همچنین در سال جاری نیز 85 واحد تولیدی راکد به چرخه باز می گردد و در این راستا 16 واحد تا کنون فعال شده است.

وی افزود: پس از ارزیابی عملکرد سازمان های صنعت، معدن و تجارت کشور در سه ماهه اول امسال، آذربایجان غربی با تحقق کامل اهداف پیش بینی، توانست رتبه دوم کشوری را به خود دهد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی تصریح کرد: در سال جهش تولید برای سازمان های استانی متناسب با جهت گیری های اصلی وزارت شامل جهش تولید، اتمام طرح ها و پروژه های نیمه تمام، توسعه صادرات و کنترل واردات و نیز مدیریت و تنظیم بازار، 12 برنامه عملیاتی تدوین شد.

بابایی بیان کرد: این برنامه های عملیاتی در راستای پنج محور توسعه تولید و تعمیق ساخت داخل، مدیریت واردات و توسعه صادرات غیر نفتی، توسعه معادن و صنایع معدنی با اجرای نقشه راه معدن، مدیریت بازار و ساماندهی لجستیک تجاری و نیز تامین منابع مالی و توسعه سرمایه گذاری تدوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 85 واحد تولیدی راکد در آذربایجان غربی به چرخه تولید باز می گردد

امسال 85 واحد تولیدی راکد در آذربایجان غربی به چرخه تولید باز می گردد