مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 04:502020-08-08سياسي

توزیع پنج هزار پرس غذای گرم در اهواز


مسئول گروه جهادی شهدای کوی طالقانی اهواز از توزیع پنج هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان این شهر در قالب طرح اطعام ضیافت علوی خبر داد.

- مسئول گروه جهادی شهدای کوی طالقانی اهواز گفت: پنج هزار پرس غذای گرم برای ایتام در قالب طرح اطعام ضیافت علوی به مناسبت عید سعید غدیر در اهواز پخت و بین مناطق کم برخوردار اهواز توزیع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، داریوش کلاهکج اظهار داشت: پخت پنج هزار پرس غذای گرم برای ایتام در قالب طرح ضیافت علوی در سطح این شهرستان اجرا و در مناطق کوی طالقانی، عین 2 ، 20 متری، حصیرآباد، 400 دستگاه و ملاشیه توزیع شد.

وی افزود: این طرح با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اجرا شده و قرار است روز شنبه 2 هزار پرس دیگر نیز در منطقه کوی آل صافی پخت و بین نیازمندان توزیع شود.

مسئول گروه جهادی شهدای کوی طالقانی اهواز ادامه داد: این گروه جهادی در زمینه محرومیت زدایی در این ایام خدمات دیگری نظیر کمک به ساخت و ترمیم منازل و همچنین تعمیر سیستم های سرمایشی را در مناطق محروم در دستور کار دارد.

همچنین محمد خان میرزا مسئول کانون خادم یاران رضوی در منطقه 400 دستگاه اهواز گفت: اکنون تهیه و توزیع بسته های معیشتی،کمک هزینه، تسهیلات بدون بهره، تعمیر سیستم های سرمایشی و یخچال در مناطق کم برخوردار این شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع پنج هزار پرس غذای گرم در اهواز

توزیع پنج هزار پرس غذای گرم در اهواز