مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 04:352020-08-08اقتصادي

پیام تبریک مدرس خیابانی به مناسبت روز خبرنگار


سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در پیامی روز خبرنگار را به فعالان این عرصه تبریک گفت .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقتصادی به نقل از شاتا، حسین مدرس خیابانی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در پیامی روز خبرنگار را به فعالان این عرصه تبریک گفت.

مدرس خیابانی، در این پیام به مناسبت هفدهم مردادماه روز خبرنگار نوشت: خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه کشور، رزمندگان جبهه مبارزه با جنگ رسانه ای دشمن هستند؛ به خصوص اینکه امروز کشور با یک جنگ تمام عیار اقتصادی روبرو بوده که همراه با چاشنی غلیظ جنگ روانی است و در چنین فضایی، خبرنگاران به عنوان رزمندگان این جبهه، نقش بسیار حائز اهمیتی داشته و رسانه ها می توانند کشور را در عبور از این شرایط بسیار سخت و پیچیده، یاری نمایند.

در این میان همت والای ملت شریف ایران و مجموعه اقدامات خانواده بزرگ صنعت، معدن و تجارت در کنار همراهی و همکاری تمامی تولیدکنندگان، کارآفرینان، صنعتگران، تجار و فعالان اقتصادی، تاکنون ایران را پیروز این میدان نموده و کشور توانسته در راستای منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، نه تنها از حرکت متوقف نماند، بلکه مسیر توسعه را نیز بی وقفه طی کند.

بر این اساس، نتایج اقدامات 4 ماهه گذشته در بخش های مختلف صنعتی، معدنی و تجاری کشور حکایت از یک پیروزی بزرگ دارد که ثمره تلاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک مدرس خیابانی به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک مدرس خیابانی به مناسبت روز خبرنگار