مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 16:402020-08-07سياسي

خبرنگاران مهمترین نقش رادر وحدت آفرینی بین مردم و مسئولین دارند


از اهالی رسانه انتظار داریم در راستای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و مقابله با توطئه های شوم دشمنان و تحکم وحدت و اتحاد بین مردم گامهای مهمتری بردارند.

- ایسنا/آذربایجان غربی امام جمعه سلماس گفت: از اهالی رسانه انتظار داریم در راستای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و مقابله با توطئه های شوم دشمنان و تحکم وحدت و اتحاد بین مردم گامهای مهمتری بردارند.

حجت الاسلام سید ابراهیم طباطباییامروز 17 مرداد در دیدار با خبرنگاران شهرستان بمناسبت روز خبرنگار، با تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر و روز خبرنگار گفت: حوزه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی امروز فعالیتی تخصصی و همراه با فناوری ها و ظرافتهای خاص این حوزه است و قطعا اگر فردی بدون تخصص وارد این عرصه شود زمینه ساز مشکلاتی برای فرد و جامعه خواهد بود.

وی افزود: رصد تیزبینانه و عادلانه وقایع و جریانات اجتماعی فرهنگی سیاسی شهر و بیان صادقانه مشکلات جامعه بدون جانبداری و غرض ورزی همواره از رسالت های شما عزیزان در سنگر اگاهی بخشی و اطلاع رسانی است.

حجت الاسلام طباطبایی با قدردانی از تلاشهای صادقانه و مجدانه خبرنگاران در کمک به رزمایش کمک های مومنانه و یاری رساندن به اقشار ضعیف جامعه، بیان کرد: در این برهه که تمرکز دشمن بر ایجاد تفرقه بین آحاد مردم و بر هم زدن صفوف اتحاد مردم عزیزمان است، نقش و اهمیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران مهمترین نقش رادر وحدت آفرینی بین مردم و مسئولین دارند

خبرنگاران مهمترین نقش رادر وحدت آفرینی بین مردم و مسئولین دارند