مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 11:252020-08-07اقتصادي

رزمایش کمک مؤمنانه عید غدیر به ارزش بیش از 20 میلیارد ریال


بنیاد بین المللی صلوات با همکاری آستان امام زادگان عینعلی و زینعلی(ع) بیش از 20 میلیارد ریال انواع خدمات در قالب رزمایش مؤمنانه عید سعید غدیر به محرومان و نیازمندان ارائه داد.

- توسط بنیاد بین المللی صلوات و آستان امام زادگان عینعلی و زینعلی انجام شد: رزمایش کمک مؤمنانه عید غدیر به ارزش بیش از 20 میلیارد ریال بنیاد بین المللی صلوات با همکاری آستان امام زادگان عینعلی و زینعلی(ع) بیش از 20 میلیارد ریال انواع خدمات در قالب رزمایش مؤمنانه عید سعید غدیر به محرومان و نیازمندان ارائه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،فاطمه ناموری راد، مدیرعامل بنیاد بین المللی صلوات در تشریح اقدامات و برنامه های این بنیاد در عید سعید غدیر گفت: بیش از 5000 بسته معیشتی به ارزش یک و نیم میلیارد تومان، تهیه و توزیع 21 جهیزیه به نوعروس های مستضعف جامعه به ارزش 300 میلیون تومان، قربانی 30 رأس گوسفند و توزیع گوشت میان محرومان از جمله اقداماتی است که بنیاد بینالمللی صلوات با همکاری آستان امام زادگان عینعلی و زینعلی(ع) در تهران و سایر استانهای کشور ارائه میدهد.

وی ادامه داد: تعداد 500 جفت کفش و 12 کولر جمعا به ارزش 100 میلیون تومان توسط بنیاد بینالمللی صلوات و آستان امام زادگان عینعلی و زینعلی تهیه و توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش کمک مؤمنانه عید غدیر به ارزش بیش از 20 میلیارد ریال

رزمایش کمک مؤمنانه عید غدیر به ارزش بیش از 20 میلیارد ریال