مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 09:252020-08-07سياسي

پیام واقعه غدیر تبعیت محض از ولایت و رهبری است


ائمه جمعه کرمان ولایت علی بن ابیطالب (ع) را حقیقت بخش همه معارف دینی دانستند و پیام غدیر را تبعیت از ولایت و رهبری عنوان کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام منتظری در خطبه های نماز جمعه شهر انار با تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر خم اظهار داشت: آن چه به همه معارف ایمانی و جهادی رنگ حقیقت می بخشد، ولایت امیرالمومنین علی بن ابیطالب (ع) است که متجلی در فرهنگ غدیر است.

امام جمعه شهر انار بیان داشت: رهبر معظم انقلاب بعد از شهادت سردار حاج چه کرده که این قدر مورد حمایت وعنایت نائب امام زمان است.

 حجت الاسلام منتظری به جنگ اراده ها و تحریف واقعیات اشاره کرد و گفت: دشمن می خواهد آن چه را که خود اراده کرده بر اذهان و افکار عمومی تحمیل کند در جنگ روایت ها، روایت ها ناقص بیان می شود.

حجت الاسلام منتظری تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی از ملت صبور و شکور ایران تجلیل و تقدیر کردند که علی رغم همه مشکلات در صحنه مواسات، احسان و همدلی حضور دارند و تاکید ایشان این است که همچنان کمک های مومنانه ادامه پیدا کند.

امام جمعه شهر انار خاطرنشان کرد: مردم ولایتمدار شهرستان انار در دهه ولایت و امامت در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) گام های خوبی را برداشته و به میدان آمدند، هزینه خرید دو دستگاه مورد نیاز اداره بهزیستی و سه دستگاه مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام واقعه غدیر تبعیت محض از ولایت و رهبری است

پیام واقعه غدیر تبعیت محض از ولایت و رهبری است