مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 09:202020-08-07فناوري

کارگاه «تحلیل استاتیکی در نرم افزار سالیدورکس» برگزار می شود


انجمن علمی دانشجویی مهندسی مکانیک دانشگاه الزهرا (س)، کارگاه تحلیل استاتیکی در نرم افزار سالیدورکس را به صورت مجازی برگزار می کند.

- کارگاه تحلیل استاتیکی در نرم افزار سالیدورکس برگزار می شود انجمن علمی دانشجویی مهندسی مکانیک دانشگاه الزهرا (س)، کارگاه تحلیل استاتیکی در نرم افزار سالیدورکس را به صورت مجازی برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، سالیدورک نرم افزاری بسیار پیشرفته به منظور طراحی سازه های صنعتی به صورت سه بعدی است.

شما با استفاده از نرم افزار Solidworks می توانید اقدام به طراحی و ایجاد مراجع هندسی، منحنی ها، پلان ها با آفست کردن صفحه، دستگاه مختصات جدید، منحنی های مارپیچ، شیب دهی به سطوح و قرینه سازی اشیای سه بعدی، چرخش پروفیل حول یک محور و .

کنند.

این نرم افزار قابل توجه بسیاری از مهندسان و دانشجویان رشته های مهندسی مکانیک، مهندسی صنایع، نقشه کشی صنعتی و .

بوده زیرا نسبت به نرم افزارهای مشابه از محیط کاربری ساده ای برخوردار است و در عین حال به پیشرفته ترین ابزارهای طراحی و مدلسازی نیز مجهز است.

همچنین در نرم افزار Solidworks بخش های مجزایی برای مدل سازی، عملیات ورق کاری، جوش کاری، ریخته گری، قالب سازی، تحلیل تنش، مدلسازی رفتار و مقاومت قطعه تحت بار گذاری های گوناگون وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه «تحلیل استاتیکی در نرم افزار سالیدورکس» برگزار می شود

کارگاه «تحلیل استاتیکی در نرم افزار سالیدورکس» برگزار می شود