مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 09:102020-08-07سياسي

برگزاری جشنواره فرهنگی «عید سعید غدیر خم» در اروند


معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند از برگزاری جشنواره فرهنگی «عید سعید غدیر خم» با محور موضوعات؛ شخصیت امیرالمومنین (ع)، وحدت جهان اسلام و حماسه غدیر خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبادان  قدرت اله طمیمیان  معاون فرهنگی  اجتماعی گردشگری منطقه آزاد اروند امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری جشنواره فرهنگی غدیر در منطقه خبر داد.

وی افزود: از جمله برنامه های در نظر گرفته شده در این جشنواره که با مشارکت معاونت فرهنگی و کانون های فرهنگی و هنری مساجد منطقه آزاد اروند، معاونت فرهنگی و هنری سپاه آبادان، سازمان تبلیغات اسلامی آبادان و معاونت فرهنگی، اجتماعی شهرداری شهرستان آبادان به صورت مجازی برگزار خواهد شد؛ مسابقه قرائت قرآن و ترتیل است که به 5 نفر برتر جوایز نفیس اهدا خواهد شد.

معاونت فرهنگی اجتماعی  منطقه آزاد اروند بیان کرد: از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده؛ مسابقات مداحی برای ستایشگران نوجوان و جوان و همچنین برگزاری کاروان های شادی است که به مدت 3 شب خصوصا در مناطق محروم، به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

طمیمیان با اشاره به توزیع 2000 بسته فرهنگی بهداشتی  گفت: اکثر این برنامه ها در مناطق محروم و کم برخوردار اجرا خواهند شد و علاوه بر موارد ذکر شده سه شنبه های تکریم و دیدار با خانواده های شهدا نیز در دستور کار عوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره فرهنگی «عید سعید غدیر خم» در اروند

برگزاری جشنواره فرهنگی «عید سعید غدیر خم» در اروند