مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 07:502020-08-07پزشكي

مخالفت وزارت ورزش با برگزاری لیگ کشتی/ آغاز اردوهای تیم ملی در انتظار مجوز


معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، بر ممنوعیت برگزاری هرگونه مسابقه یا تمرین در رشته پربرخوردی مانند کشتی تاکید کرد.

- معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، بر ممنوعیت برگزاری هرگونه مسابقه یا تمرین در رشته پربرخوردی مانند کشتی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در شرایطی که وزارت ورزش به طور قاطع با برگزاری رقابت های پربرخورد مانند لیگ کشتی برای جلوگیری از گسترش شیوع کرونا و حفاظت از جان کشتی گیران مخالف است و اتحادیه جهانی کشتی نیز برگزاری تمامی رویدادهای کشتی را فعلا تا ماه آبان تعطیل کرده است، مسئولان سازمان لیگ کشتی اقدام به ثبت قرارداد کشتی گیران، مربیان و تیم ها کرده و سعی دارد در چنین شرایط لیگ کشتی را برگزار کنند.

مهدی علی نژاد معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، درباره امکان برگزاری رقابت های لیگ کشتی و برگزاری تمرینات در شرایط وخیم شیوع کرونا، گفت: برای ورزش های پربرخورد مثل کشتی هم تمرین و هم مسابقه ممنوع است.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به لزوم ممانعت از برگزاری لیگ کشتی، آیا در چنین شرایطی امکان برگزاری اردوهای تیم ملی بصورت قرنطینه وجود دارد با خیر، خاطرنشان کرد: اینکه یکسال قبل المپیک این خطر را برای کشتی گیرانمان ایجاد کنیم به مصلحت نیست اما با توجه به احتمال ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت وزارت ورزش با برگزاری لیگ کشتی/ آغاز اردوهای تیم ملی در انتظار مجوز

مخالفت وزارت ورزش با برگزاری لیگ کشتی/ آغاز اردوهای تیم ملی در انتظار مجوز