مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 07:352020-08-07دانش

سال تحصیلی جدید دانشگاه فنی حرفه ای از 15 شهریورماه آغاز خواهد شد


ابراهیم صالحی عمران، رییس دانشگاه فنی و حرفه ای در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده و با توجه به اعلام وزات علوم، - رییس دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: با توجه به اعلام وزات علوم، احتمالا سال تحصیلی جدید دانشگاه ‍ ها از 15 شهریور ماه آغاز خواهد شد.

ابراهیم صالحی عمران، رییس دانشگاه فنی و حرفه ای در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده و با توجه به اعلام وزات علوم، احتمالا سال تحصیلی جدید دانشگاه ها از 15 شهریورماه آغاز خواهد شد.

پیش بینی کردیم ترکیبی از آموزش های مجازی وحضوری را داشته باشیم.

وی افزود: بخشی از کلاس های عملی دانشجویان تشکیل شده است و بخشی تا پایان این ماه ادامه دارد دانشگاه فنی حرفه ای بسته به نظر ستاد کرونا کلاس های عملی را با حفظ پروتکل های بهداشتی اجرا می کند.

اگر امکان برگزاری کلاس ها با توجه به شیوع ویروس کرونا فراهم نشود، ترم ناتمام اعلام خواهد شد به طوری که در مدت زمان دیگری با انجام پرتوکل ها به برگزاری کلاس ها میپردازیم.

صالحی عمران خاطرنشان کرد: بخشیش تشکیل شده بخشی تا پایان این ماه بسته به نظر ستاد کرونا عملی ها را با حفظ پروتکل های بهداشتی تاکید می کنیم اجرا می کنیم اگر نشد نیمه تمام است سرفرصتی که پروتکل های ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال تحصیلی جدید دانشگاه فنی حرفه ای از 15 شهریورماه آغاز خواهد شد

سال تحصیلی جدید دانشگاه فنی حرفه ای از 15 شهریورماه آغاز خواهد شد