مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 06:052020-08-07فناوري

خلأ قانونی سبب به یغما رفتن اطلاعات کاربران می شود


به گفته کارشناسان حوزه فناوری، خلأهای قانونی سبب به یغما رفتن اطلاعات کاربران شده است و حال آنکه لازم است با ورود به کشور، روی موضوعات اولویت دار کار کنیم که امنیت، - به گفته کارشناسان حوزه فناوری، خلأهای قانونی سبب به یغما رفتن اطلاعات کاربران شده است و حال آنکه لازم است با ورود به کشور، روی موضوعات اولویت دار کار کنیم که امنیت، حریم خصوصی و رگولاتوری اپراتورها از این جهت اهمیت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از اینکه در سال های گذشته با ورود نسل سوم و چهارم تلفن همراه در دنیا مواجه بودیم، چند سالی است که صحبت از 5G یا همان نسل پنجم تلفن همراه مطرح می شود.

کاهش تأخیر، ظرفیت بالای دسترسی، قابلیت اطمینان بسیار بالا، ارتقا ارتباطات موبایل پهن باند و قابلیت اتصال و ارتباط اشیا در سطح بسیار وسیع ازجمله ویژگی های نسل پنج ارتباطی است که این فناوری نوین ارتباطی را به عنوان یک فناوری تحول ساز که سایر جنبه های فناوری را نیز متحول می کند مطرح کرده است.

اولین شبکه نسل پنجم تلفن همراه (5G) در ایران نیز یکم مرداد و در شهر تهران راه اندازی شد.

پنجاهمین جلسه از سلسله نشست های نقد و اندیشه با موضوع به روزرسانی قوانین موردنیاز برای فناوری های نوین، هم زمان با ورود 5G به ایران با حضور شاهپور دولتشاهی، وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلا، محمدب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلأ قانونی سبب به یغما رفتن اطلاعات کاربران می شود

خلأ قانونی سبب به یغما رفتن اطلاعات کاربران می شود