مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 05:252020-08-07دانش

فراخوان چهارمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان منتشر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، بنیاد نیکوکاری جمیلی با همکاری بنیاد حامیان دانشگاه تهران، در راستای حمایت از ایجاد کسب‏ وکار های مبتنی بر فناوری، - فراخوان ثبت ایده در چهارمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، بنیاد نیکوکاری جمیلی با همکاری بنیاد حامیان دانشگاه تهران، در راستای حمایت از ایجاد کسب‏ وکار های مبتنی بر فناوری، نوآوری و تحقق اقتصاد مقاومتی و نیز با هدف تبدیل ایده به ثروت، چهارمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان را برگزار می کند.

چهارمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان با محوریت علوم پایه شامل (شیمی، فیزیک، علوم زیستی، زمین شناسی، ریاضی، آمار و علوم کامپیوتر) برگزار می شود.

امسال و هم زمان با شیوع ویروس کرونا، محوریت جدیدی با عنوان تأثیر کرونا بر الگو زیستی به موضوعات جشنواره اضافه شده است و شرکت کنندگان این دوره از جشنواره می توانند علاوه بر ایده پردازی در یکی از حوزه های علوم پایه، در این بخش از جشنواره نیز شرکت کنند.

چهارمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان در 3 بخش ایده پردازان، تیم های با پتانسیل رشد، کسب و کار های نوپا برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان چهارمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان منتشر شد

فراخوان چهارمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان منتشر شد