مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 05:152020-08-07اجتماعي

اولین نهال پویش «آجر به آجر»/ از ساخت کلاس درس برای روستا تا تحصیل در مدرسه ایمن


طرح «آجر به آجر» اکنون چون نهالی است که باید جان گیرد و به درخت تناوری تبدیل شود تا دیگر در مناطق کشور، دانش آموزان بدون مدرسه نباشند و همچنین دیگر دانش آموزان در مدارس فرسوده و تخریبی درس نخوانند.

- خبرگزاری فارس ـ گروه آموزش و پرورش: مادربزرگ خیلی اهل شرکت در مراسم نبود البته از زمانی که یادمان می آید، این خصلت را داشت و اصولاً به اجبار به مراسم می رفت؛ کم کم بیماری هم موجب شد که این روحیه اش تقویت شود اما وقتی کارت دعوت برنامه را دید، گفت که همراهمان می آید و ما هم کمی متعجب شدیم.

در محوطه بیرونی سالن برنامه، چادرهای متعددی برپا بود و از صنایع دستی تا غذاهای محلی عرضه شده بود؛ میزبانان هم با لباس محلی در غرفه حضور داشتند؛ مادربزرگ به رغم اینکه با عصا به سختی راه می رفت اما یک ساعتی در چادرها به گشت و گذار پرداخت و به نظر می آمد برایش بیش از آنچه فکر می کردیم، این مراسم جذاب بود.

  ساعتی بعد، برنامه رسمی در سالن مراسم شروع شد؛ در ابتدا کلیپی از وضعیت تحصیل دانش آموزان در یک منطقه محروم و روایت خیّری که مدرسه برایشان ساخته بود، پخش شد و بعد هم چند نفر روی سن آمدند که سرگذشت هر کدام جالب تر از دیگری بود و یک نقطه مشترک همه این افراد، امکان تحصیلی بود که خیّر داستان برایشان فراهم کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین نهال پویش «آجر به آجر»/ از ساخت کلاس درس برای روستا تا تحصیل در مدرسه ایمن

اولین نهال پویش «آجر به آجر»/ از ساخت کلاس درس برای روستا تا تحصیل در مدرسه ایمن