مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 04:552020-08-07سياسي

اجرای طرح سلامت یاران حسینی ویژه ایام ماه محرم


رییس بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی از اجرای طرح سلامت یاران حسینی ویژه ایام ماه محرم به منظور اجرای هر چه دقیق تر دستورالعمل های بهداشتی در مراسم های مذهبی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن ذاکریان از اجرای طرح سلامت یاران حسینی ویژه ایام ماه محرم به منظور اجرای هر چه دقیق تر دستورالعمل های بهداشتی در مراسم های مذهبی خبر داد و گفت: این طرح به منظور اجرای شیوه نامه های بهداشتی در هیأت های مذهبی در ماه محرم امسال با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و شورای هیئات مذهبی شهر مشهد برگزار می شود.

رییس بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی بیان کرد: در این طرح نمایندگانی از سطح شهر مشهد تحت آموزش قرار می گیرند تا با هماهنگی هیأت های مذهبی و سازمان های مرتبط در بین عزاداران حسینی حضور یافته و بحث آموزش و نظارت در خصوص رعایت هر چه کامل تر پروتکل های بهداشتی توسط عزاداران را پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه این آموزش ها از عید سعید غدیر خم تا اول ماه محرم ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: علاقه مندان جهت نام نویسی می توانند به اینجا مراجعه و مشخصات خود را درج نمایند.

ذاکریان افزود: شناسایی و جذب خیرین سلامت به منظور تأمین و توزیع ماسک و محلول ضدعفونی کننده در بین عزاداران حسینی از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این طرح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح سلامت یاران حسینی ویژه ایام ماه محرم

اجرای طرح سلامت یاران حسینی ویژه ایام ماه محرم