مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 04:302020-08-07فناوري

قبل از خرید گوشی دست دوم چه اقدامی الزامی است؟


حتماً در حضور فروشنده، دستگاه را به کمک کد فعال سازی موجود در پیامک HAMTA برای سیم کارت دلخواه خود فعال سازی و پیامک فعال سازی موفق برای سیم کارت خود را از HAMTA دریافت کنید.

- هنگام خرید گوشی دست‌دوم، لازم است اقداماتی انجام دهید، از جمله اینکه حتما مالکیت دستگاه را در حضور فروشنده دریافت کنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ‌به نظر می‌رسد تماس‌های زیادی در همتا به‌علت عدم دریافت مالکیت در هنگام خرید گوشی دست‌دوم (کارکرده) وجود دارد.

از این رو کانال اطلاع‌رسانی ثبت تلفن همراه (رجیستری) با تاکید بر لزوم دریافت مالکیت دستگاه هنگام خرید گوشی دست‌دوم، به ذکر نکاتی که باید هنگام خرید گوشی به آنها توجه کرد، پرداخته است.

ضرورت بررسی دستگاه قبل از خرید (نو یا دست‌دوم) با اجرای طرح رجیستری، تنها دستگاه‌هایی که از مبادی قانونی وارد کشور شده‌ و یا پیش از شروع طرح رجیستری روشن بوده‌اند، می‌توانند بدون هرگونه محدودیت زمانی، از شبکه‌های اپراتوری استفاده کنند.

در غیراین‌صورت دستگاه پس از اولین اتصال به شبکه، پیامک هشدار دریافت کرده و پس از مدت‌زمان کوتاهی، قطع می‌شود.

مرحله اول: بازگرداندن دستگاه به حالت تنظیمات کارخانه در ابتدا لازم است تا دستگاهی که قصد خریداری آن را دارید، به حالت تنظیمات کارخانه برگردانده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قبل از خرید گوشی دست دوم چه اقدامی الزامی است؟

قبل از خرید گوشی دست دوم چه اقدامی الزامی است؟