مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 03:302020-08-07دانش

رضایتمندی 91 درصد از داوطلبان کنکور ارشد از رعایت اصول بهداشتی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت بهداشت، علیرضا رییسی شب گذشته در گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما اظهار داشت: بر اساس آخرین گزارش های امروز و بررسی های انجام شده، - معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: از 83 هزار داوطلب آزمون کارشناسی ارشد (در روز اول کنکور) که به پرسشنامه پاسخ دادند، 91 درصد عنوان کرده اند که الزامات و اصول بهداشتی در آزمون رعایت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت بهداشت، علیرضا رییسی شب گذشته در گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما اظهار داشت: بر اساس آخرین گزارش های امروز و بررسی های انجام شده، از 225 هزار داوطلبی که آزمون کارشناسی ارشد داشته و برای آن ها پرسش نامه ارسال شده، 83 هزار نفر به سه سوال پاسخ دادند.

وی افزود: سوال اول این بود که آیا الزامات پروتکل های بهداشتی رعایت شده، دوم اینکه آیا فاصله گذاری ها رعایت شده و سوم اینکه آیا عوامل اجرایی ملزم به رعایت پروتکل ها بودند.

رییسی خاطرنشان کرد: پاسخ این 83 هزار نفر به این صورت بود که 91 درصد گفتند که الزامات و اصول بهداشتی در مراحل آزمون رعایت شده، 87.

5 درصد درباره فاصله گذاری جواب دادند که بسیار خوب رعایت شده و 90.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایتمندی 91 درصد از داوطلبان کنکور ارشد از رعایت اصول بهداشتی

رضایتمندی 91 درصد از داوطلبان کنکور ارشد از رعایت اصول بهداشتی