مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 02:452020-08-06اجتماعي

جزییات زمان بندی اعلام نتایج کارشناسی ارشد 99


فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 99 اواخر مهرماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، آزمون کارشناسی ارشد با تمام فراز و فرودهایش صبح امروز 16 مردادماه 99 با حضور داوطلبان در 236 حوزه امتحانی و 80 شهرستان مختلف کشور آغاز شد.

  نتایج اولیه آزمون دهه دوم شهریورماه  پس از برگزاری آ زمون و تصحیح اوراق، نتایج اولیه آزمون به صورت کارنامه تنظیم و کارنامه تمام داوطلبان شرکت کننده در آزمون در دهه دوم شهریورماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می شود.

  همچنین داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته می شوند، علاوه بر مشاهده کارنامه، ضرورت دارد براساس برنامه زمانی که در دهه دوم شهریور ماه اعلام می شود نسبت به  مشاهده و دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی (دفترچه شماره 2)  آزمون کارشناسی ارشد سال 99 اقدام و پس از مطالعه دقیق آن، نسبت به انتخاب حداکثر 100  کد رشته محل از میان کد رشته امتحانی مجاز یا دوره های مجاز به انتخاب رشته اقدام و نسبت به کد رشته محل های انتخابی به ترتیب اولویت علاقه در فرم انتخاب رشته اینترنتی اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات زمان بندی اعلام نتایج کارشناسی ارشد 99

جزییات زمان بندی اعلام نتایج کارشناسی ارشد 99