مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 02:352020-08-06اقتصادي

285 زوج جوان با کمک کمیته امداد ایلام و خیرین راهی خانه بخت شدند


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام، گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد 285 زوج جوان با کمک کمیته امداد امام خمینی( ره) استان ایلام و خیرین نیکوکار راهی خانه بخت شدند.

- قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد استان ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد 285 زوج جوان با کمک کمیته امداد امام خمینی( ره) استان ایلام و خیرین نیکوکار راهی خانه بخت شدند.

وی افزود: از این تعداد، 198 نوعروس با اعتبار 8 میلیارد و یکصد میلیون ریال از محل اعتبارات کمیته امداد، کمک هزینه ازدواج دریافت کردند.

  مدیرکل کمیته امداد استان، بیان داشت: در همین راستا تعداد 87 نفر نیز با کمک خیرین و با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و هشتصد و هفتاد میلیون ریال، زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

وی بیان داشت: امکان ارائه 36 نوع خدمت این نهاد به نیازمندان از طریق الکترونیکی فراهم شده و مددجویان می توانند بدون مراجعه به این نهاد از این خدمات بهره مند شوند.

موسی نژاد اظهار کرد: شرایط اقتصادی بعد از کرونا باعث شده که این نهاد در زمینه های معیشتی، بهداشتی و حمایتی مورد توجه قرار گیرند و خدمات ویژه ای برای آنان در نظر گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

285 زوج جوان با کمک کمیته امداد ایلام و خیرین راهی خانه بخت شدند

285 زوج جوان با کمک کمیته امداد ایلام و خیرین راهی خانه بخت شدند