مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 02:302020-08-06اقتصادي

کوزه گرانی که از کوزه شکسته آب می خورند...


خبرنگاران در عرصه های مختلف مطالبات و خواسته های اقشار مردم را به گوش مسئولان می رسانند و تا رسیدن به نتیجه این مشکلات را پیگیری را می کنند، - اما همواره خودشان با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا برگ های تقویم در حال نزدیک شدن به نیمه سال است، روزها و ماه ها به سرعت در حال گذر هستند، در 6 ماه گذشته شرایط کرونا موجب شد تقریبا هیچ کدام از مناسبت های که در سال های گذشته مورد توجه قرار می گرفت و حداقل یک برنامه مختصر برای گرامیداشت آن روز برگزار می شد به ورطه فراموشی سپرده شود.

روز معلم، روز ماما، روز روابط عمومی، روز پاسدار، روز جانباز، روز جوان و روز دختر تنها بخشی از مناسبت های 5 ماه گذشته در سال جاری بود، شاید همان برنامه های مختصر برای یادآوری این مناسبت ها و تجلیل از فعالان این حوزه در یک روز به نوعی یک قدردانی و دلگرمی برای ادامه راه این افراد محسوب می شد اما کرونا حتی همین مراسم های گرامیداشت مختصر را نیز تحت تأثیر قرار داد.

17 مرداد هرسال، به مناسبت سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی توسط گروهک تروریستی طالبان به نام روز خبرنگار نامگذاری شده است، خبرنگاری یکی از مشاغل سخت در کشور به حساب می آید، به طوریکه خبرنگاران در تمام صحنه ها از جمله بحران ها، حوادث و شرایط سخت حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوزه گرانی که از کوزه شکسته آب می خورند...

کوزه گرانی که از کوزه شکسته آب می خورند...