مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 01:552020-08-06سياسي

خبرنگاران پرچمداران آگاهی هستند


همواره شاهد خلق و ثبت لحظات زیبایی از تعهد و مسئولیت پذیری اجتماعی خبرنگاران در هنگامه های سخت بوده ایم.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت : همواره شاهد خلق و ثبت لحظات زیبایی از تعهد و مسئولیت پذیری اجتماعی خبرنگاران در هنگامه های سخت بوده ایم.

قاسم سلیمانی دشتکی در پیامی به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: 17 مرداد ماه مصادف با سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روز خبرنگار است.

این روز یادآور عرصه ای پرمسئولیت و خطیر و فرصتی برای قدردانی از زحمات انسان هایی است که مجاهدانه برای بازگویی و انعکاس حقایق، پرچم اگاهی و دانایی و دانستن را بر دوش گرفته و چراغ راه جامعه خویش گشته اند.

وی ادامه داد: روز خبرنگار یادآور مجاهدان بی ادعایی است که جان در کف اخلاص گذاشتند تا رسالت خطیر خود را به سرانجام رسانند، خبرنگارانی که در برهه های مختلف یار و همراه مردم و مسئولان بوده اند.

آنانی که دانستن را حق مردم می دانند و با رعایت اخلاق حرفه ای و با شجاعت در جهت نهادینه شدن حقوق شهروندی و تنویر افکار عمومی تلاش می کنند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام تصریح کرد: در استان ایلام نیز همواره با وجود چنین انسان های آگاه و متعهدی شاهد خلق و ثبت لحظات زیبایی از تعهد و مسئولیت پذیری اجتماعی خبرنگاران در هنگامه های سخت بوده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران پرچمداران آگاهی هستند

خبرنگاران پرچمداران آگاهی هستند