مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 01:502020-08-06سياسي

هیئت اندیشه ورز، اتاق فکر شناخت معضلات اجتماعی است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: دفاتر تسهیل گری در شناخت معضلات اجتماعی نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند.

- ایسنا/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: دفاتر تسهیل گری در شناخت معضلات اجتماعی نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند.

دکتر محمود ثمینی 16 مرداد در دومین جلسه هیئت اندیشه ورزی اجتماعی استان که در سالن اجتماعات استانداری با اشاره به اینکه هیئت اندیشه ورز، اتاق فکر شناخت معضلات اجتماعی است، اظهار کرد: کارشناسان دفاتر تسهیلگری با شناختی که از حوزه های مختلف اجتماعی دارند نقش بسیار مهمی در رفع معضلات و مشکلات مردم ایفا می کنند.

وی بیان کرد: دفاتر تسهیل گری علیرغم اینکه مدت زیادی از تأسیس آنها نمی گذرد، اقدامات خوبی در زمینه های مختلف انجام داده اند.

ثمینی با اشاره به اینکه در این مدت، دستگاه های اجرایی شناخت کافی از دفاتر تسهیل گری پیدا کرده اند، افزود: دستگاه های اجرایی با بهره گیری از توان این دفاتر، در شناسایی و رفع معضلات اجتماعی عمل کنند.

معاون استاندار لرستان تصریح کرد: مناطق محروم و کم برخوردار و بافت های فرسوده شهری پتانسیل بالایی در اجرای برنامه های عمرانی، فرهنگی، بهداشتی و آموزشی دارند و باید تلاش شود تا این مناطق به سطح متوسط شهری ارتقاء پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت اندیشه ورز، اتاق فکر شناخت معضلات اجتماعی است

هیئت اندیشه ورز، اتاق فکر شناخت معضلات اجتماعی است