مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 18:352020-08-06سياسي

توزیع 10 هزار بسته معیشتی و گوشت بین نیازمندان زنجانی


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از توزیع 10 هزار بسته معیشتی و گوشت بین نیازمندان زنجانی خبر داد و گفت: این طرح در قالب رزمایش همدلی انجام شد.

- هدایت صفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در طرح مواسات و همدلی که  با جوشش مردمی و با لبیک به فرامین مقام معظم رهبری برگزار شد، اقدامات موثر و اثربخشی انجام گرفت.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: با پای کار آمدن همه بخش های نظام صحنه های بسیار زیبای همدلی، مواسات و کمک مومنانه در قالب رزمایش ایران همدل خلق شد و با اجرای طرح اطعام مهدوی خدمات قابل توجهی به خانواده های تحت حمایت در قالب غذای گرم و بسته های معیشتی ارائه شد.

وی از ذبح 341 رأس گوسفند و 6 رأس گوساله از عید سعید قربان تاکنون خبر داد و افزود: ارزش ریالی نذورات و قربانی های ذبح شده بالغ بر 25 میلیارد ریال است که تحقق 94 درصدی برنامه های پیش بینی شده را فراهم کرده است.

صفری از توزیع یک هزار و 645  بسته معیشتی در بین خانواده های مددجو خبر داد و گفت: ارزش ریالی بسته های توزیع شده به مددجویان قریب به 3 میلیارد ریال است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان همچنین به اهدای 6 هزار و137 کیلوگرم گوشت قرمز و 3 هزار و 184 کیلوگرم گوشت سفید توسط خیران و نیکوکاران اشاره کرد و گفت: نذورات و قربانی های اهدا شده توسط خیران و مراکز ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 10 هزار بسته معیشتی و گوشت بین نیازمندان زنجانی

توزیع 10 هزار بسته معیشتی و گوشت بین نیازمندان زنجانی