مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 17:252020-08-06اجتماعي

سهم ناچیز بروجرد از سرانه استاندارد فضاهای آموزشی


سرانه استاندارد آموزشی در بروجرد پایین تر از میانگین استانی و کشوری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بروجرد، علیرضا نخعی امشب در جلسه بررسی مشکلات واحدهای آموزشی این شهرستان اظهار کرد: در بروجرد به ازای 56 هزار دانش آموز 16 هزار و 800 متر مربع فضای استاندارد آموزشی وجود دارد که کمتر از میانگین استانی و کشوری است.

وی در خصوص دو پروژه استخر دانش آموزی بروجرد و اشترینان بیان کرد: این پروژه ها از محل اعتبارات استانی تعریف شده اند و با توجه به تخصیص اندک این سهم اعتباراتی، چشم انداز مجهولی پیش روی اینگونه پروژه های مهم است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان به نقش خیرین مدرسه ساز و مشارکت آنان در احداث واحدهای آموزشی اشاره و عنوان کرد: بروجرد از معدود شهرستان هایی است که خیرین مدرسه ساز سهم قابل توجهی را در بخش مدرسه سازی ایفا کرده اند.

نخعی تاکید کرد : البته با اجرای طرح آجر به آجر و مشارکت خیرین و دولت در ساخت فضاهای آموزشی، امید می رود گام های خوبی در خصوص احداث و بازسازی فضاهای آموزشی و استانداردسازی آن ها برداشته شود.

وی ادامه داد: در شرایط تعطیلی مدارس و افت و وقفه آموزشی، آموزش و پرورش بروجرد در زمینه رشد قبولی در امتحانات نهایی و نمره معدل دانش آموزان پیشرفت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم ناچیز بروجرد از سرانه استاندارد فضاهای آموزشی

سهم ناچیز بروجرد از سرانه استاندارد فضاهای آموزشی