مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 17:202020-08-06سياسي

استفاده از جایگاه جهاد دانشگاهی برای توسعه استان


از پتانسیل های جهاددانشگاهی در پیشبرد اهداف توسعه ای استان استفاده می کنیم و خواهیم کرد.

- ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل گفت: از پتانسیل های جهاددانشگاهی در پیشبرد اهداف توسعه ای استان استفاده می کنیم و خواهیم کرد.

اکبر بهنام جو پنجشنبه 16 مرداد در دیدار با رییس جهاددانشگاهی استان اردبیل به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی اظهار کرد: این نهاد انقلابی با ایجاد زیرساخت های پژوهشی، درمانی، آموزشی و فرهنگی خدمات خوبی به مردم شریف استان ارائه می کند.

استاندار اردبیل با تبریک چهلمین سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی اضافه کرد: بکارگیری نیروهای جوان با روحیه جهادی و انقلابی بزرگترین موفقیت ها را نصیب این نهاد کرده است.

بهنام جو، فعالیت مرکز درمان ناباروری در استان اردبیل را در راستای توسعه گردشگری سلامت استان موثر خواند و خاطرنشان کرد: برای توسعه فعالیت های این مرکز به جهاددانشگاهی کمک خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این دیدار رییس جهاددانشگاهی استان اردبیل با ارائه گزارشی از فعالیت های این واحد و تقدیر و تشکر از حسن اعتماد مهندس بهنام جو، استاندار اردبیل به جهاددانشگاهی اضافه کرد: برای توسعه فعالیت های مرکز درمان ناباروری قفقاز با مساعدت مسئولان استان بویژه استاندار اردبیل زمینی به مساحت یک هزار و 300 مترمربع به جهادد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از جایگاه جهاد دانشگاهی برای توسعه استان

استفاده از جایگاه جهاد دانشگاهی برای توسعه استان