مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 10:102020-08-06سياسي

ضرورت استفاده از ظرفیت رسانه برای آگاه سازی مرزنشینان و کولبران


فرمانده مرزبانی ناجا با تاکید بر نقش استراتژیک استان کردستان بر اقتصاد کشور گفت: پایانه مرزی باشماق یکی از پایانه های فعال و تاثیرگذار در اقتصاد کشور است که بحمدالله به خوبی مدیریت و کنترل شده است.

- فرمانده مرزبانی ناجا با تاکید بر نقش استراتژیک استان کردستان بر اقتصاد کشور گفت: پایانه مرزی باشماق یکی از پایانه های فعال و تاثیرگذار در اقتصاد کشور است که بحمدالله به خوبی مدیریت و کنترل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار احمدعلی گودرزی در دیدار با اعضای شورای تأمین استان کردستان، با تبریک دهه ولایت به تشریح وضعیت مرزهای استان پرداخت و گفت: بحمدالله به لطف وجود مرزبانان غیور و سایر نیروهای مسلح، مرزهای کردستان از امنیت مطلوبی برخوردار است که جای مباهات و خوشنودی دارد.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به حمایت مرزبانی از کولبران، افزود: مرزنشینان، مرزبانان واقعی کشور هستند و به همین منظور همواره مورد حمایت و پشتیبانی مرزبانی نیروی انتطامی هستند، برخی با تظاهر به نقش کولبری اقدامات خرابکارانه در مرزها می کنند که مرزبانان قاطعانه در مقابل آنها ایستادگی خواهند کرد.

وی به نقش استراتژیک استان کردستان بر اقتصاد کشور اشاره و تصریح کرد: پایانه مرزی باشماق یکی از پایانه های فعال و تاثیرگذار در اقتصاد کشور است که بحمدالله به خوبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت استفاده از ظرفیت رسانه برای آگاه سازی مرزنشینان و کولبران

ضرورت استفاده از ظرفیت رسانه برای آگاه سازی مرزنشینان و کولبران