مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 10:052020-08-06ورزشي

بررسی و حل مشکلات مسکن و اشتغال جوانان در دستور کار قرار دارد


مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: مهم ترین اولویت اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین در سال جاری حل مشکلات حوزهٔ مسکن و اشتغال جوانان است که برنامه ریزی های ویژه ای به این منظور صورت گرفته است.

- عباس علایی مقدم، مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در دیدار ظهر امروز از خبرگزاری فارس قزوین به مناسبت هفتهٔ خبرنگار گفت: رسانه ها با انتشار اخبار صحیح در حوزه های گوناگون، نسبت به آگاه سازی مردم جامعه گام های مثبتی بر می دارند.

وی افزود: کرونا باعث شد پنجرهٔ جدیدی در جامعه گشوده شود و دوره ها، کلاس های آموزشی و حتی مسابقات به صورت مجازی برگزار گردند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: قهرمانان استان قزوین و همکاران ما پویش ملی ورزش در خانه با دیدگاه سلامت و کاهش آسیب های جسمانی و روانی را آغاز کرده اند.

وی تصریح کرد: در این ایام در راستای فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه، سازمان های مردم نهاد و هیئت های ورزشی بسیار خوب ورود پیدا کرده اند و کماکان نیز این رزمایش در حال اجرا است.

علایی مقدم در پایان اظهار کرد: در سال جاری از مهم ترین اولویت هایی که در حوزهٔ جوانان مد نظر قرار دارد، بحث مسکن و اشتغال جوانان است که کارگروه هایی در این زمینه ها تشکیل شده است تا مشکلات این حوزه بررسی و حل شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی و حل مشکلات مسکن و اشتغال جوانان در دستور کار قرار دارد

بررسی و حل مشکلات مسکن و اشتغال جوانان در دستور کار قرار دارد