مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 09:452020-08-06بين الملل

یک شهروند کانادایی در چین به اعدام محکوم شد


دادگاه شهر «گوانگژو» چین امروز پنجشنبه یک شهروند کانادایی را در پرونده تولید غیر قانونی یک مُسکن دارویی مجرم شناخت و به اعدام محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در بحبوحه تنش ها بین پکن و اوتاوا بر سر مسائل مختلف از قبیل بازداشت و محاکمه مدیر ارشد هوآوی در کانادا، دادگاهی در چین یک شهروند کانادایی را به جرم تولید غیرقانونی یک مسکن دارویی به اعدام محکوم کرد.

به نوشته خبرگزاری آسوشیتدپرس ، دادگاه شهر گوانگژو چین شو ویهونگ شهروند کانادایی را در پرونده تولید مُسکن کتامین به اعدام و ون گوانشیونگ را به جرم همدستی با او به حبس ابد محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین رسانه آمریکایی، طبق قوانین چین احکام اعدام به طور خودکار به منظور بازبینی به دادگاه عالی این کشور فرستاده می شوند.

طبق گزارش رسانه های محلی در چین، این دو فرد اکتبر 2016 مواد لازم و ابزار مورد نیاز برای تولید کتامین را جمع آوری کرده بودند و در نهایت پلیس چین 120 کیلوگرم از این نوع مواد را در منزل شو ویهونگ توقیف کردند.

کتامین، یک مسکن و داروی تضعیف کننده سلسله اعصاب مرکزی و هوشبری است.

آسوشیتدپرس در گزارش خود خبر داد، صدور این احکام در حالی انجام شده که تنش ها در روابط چین و کانادا به دنبال بازداشت منگ وانژو مدیر ارشد مالی هوآوی در فرودگاه ونکوور به درخواست آمری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک شهروند کانادایی در چین به اعدام محکوم شد

یک شهروند کانادایی در چین به اعدام محکوم شد