مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 09:452020-08-06سياسي

حمایت قالیباف از تصویب دوفوریت لایحه افزایش سرمایه از طریق صرف سهام


تصویب دو فوریت لایحه دولت در مورد «افزایش سرمایه از طریق صرف سهام»، نشان از عزم مجلس برای تقویت نقش بازار بورس در جهش تولید دارد که در راستای محور چهارم بسته اقتصاد مردمی است.

- تصویب دو فوریت لایحه دولت در مورد افزایش سرمایه از طریق صرف سهام ، نشان از عزم مجلس برای تقویت نقش بازار بورس در جهش تولید دارد که در راستای محور چهارم بسته اقتصاد مردمی است.

رییس مجلس شورای اسلامی در توییتی با تاکید بر بسته اقتصاد مردمی نوشت: تصویب دو فوریت لایحه دولت در مورد «افزایش سرمایه از طریق صرف سهام»، نشان از عزم مجلس برای تقویت نقش بازار بورس در جهش تولید دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب دو فوریت لایحه افزایش سرمایه شرکت‌های پذیرفته شده بورس اوراق بهادار و فرابورس ایران از طریق صرف سهام با سلب حق تقدم سهام توییت کرد: تصویب دو فوریت لایحه دولت در مورد «افزایش سرمایه از طریق صرف سهام»، نشان از عزم مجلس برای تقویت نقش بازار بورس در جهش تولید دارد که در راستای محور چهارم بسته اقتصاد مردمی است.

وی در این توییت همچنین حذف موانع تولید، انحصارات و رانت های صدور مجوز، تامین مالی بخش تولید از طریق بازار سرمایه و بازار پول، تامین مالی پروژه های توسعه ای و بزرگ از طریق بازار سرمایه، تامین مالی مناسب سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت قالیباف از تصویب دوفوریت لایحه افزایش سرمایه از طریق صرف سهام

حمایت قالیباف از تصویب دوفوریت لایحه افزایش سرمایه از طریق صرف سهام