مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 09:402020-08-06اقتصادي

رشد 110 درصدی پرداخت تسهیلات بانک مسکن در استان کرمان نسبت به سال 98


مدیر شعب بانک مسکن استان کرمان یکی از دلایل عدم اقبال از دریافت تسهیلات در بافت های فرسوده، را عدم اطلاع رسانی عنوان کرد و گفت: رویکرد بانک مسکن در چند سال اخیر بر حرفه ای سازی، - ایسنا/کرمان مدیر شعب بانک مسکن استان کرمان یکی از دلایل عدم اقبال از دریافت تسهیلات در بافت های فرسوده، را عدم اطلاع رسانی عنوان کرد و گفت: رویکرد بانک مسکن در چند سال اخیر بر حرفه ای سازی، رعایت الگوی مصرف و فناوری های نوین بوده و سقف تسهیلات بانک براین اساس افزایش پیدا کرده است.

محمد غفوریان امروز 16 مرداد در جمع خبرنگاران با تبریک 17 مرداد روز خبرنگار و همچنین فرا رسیدن عید غدیر با بیان اینکه واقعه غدیر و آیه ابلاغ مصداق تاریخی و مذهبی از رسالت رسانه است، اظهار کرد: خبر و خبرنگاری مسئله ای نیست که بتوانیم از آن غافل باشیم ضمن اینکه از رسانه به عنوان رکن چهارم دموکراسی تعبیر می شود.

وی افزود: امروز خبرنگار از یک نقّال به یک نقّاد مبدل شده و نقش مطبوعات و رسانه نقش بی بدیلی است و روشن سازی جامعه، انسجام و یکپارچگی، توسعه، وحدت ملی و فرهنگ پروری از کانال رسانه می تواند هدایت شود یا به تحریف برود.

غفوریان تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که دغدغه آحاد جامعه و خبرنگاران است، فضای مجازی و جداسازی سره و ناسره است زیرا بعضا در فضای مجازی مواردی دست به دست می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 110 درصدی پرداخت تسهیلات بانک مسکن در استان کرمان نسبت به سال 98

رشد 110 درصدی پرداخت تسهیلات بانک مسکن در استان کرمان نسبت به سال 98