مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 09:402020-08-06سياسي

جهادانشگاهی کارهای زمین مانده آموزش عالی را انجام دهد


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جهاددانشگاهی قرار بود در مجموعه آموزش عالی کارهای برزمین مانده را جهادی انجام دهد، - ایسنا/همدان نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جهاددانشگاهی قرار بود در مجموعه آموزش عالی کارهای برزمین مانده را جهادی انجام دهد، گفت: فعالیت در عرصه سلول های بنیادی و تحولاتی که در کشور مشاهده می کنیم از متن حرکت های جهادی شکل گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین احمدحسین فلاحی پنجشنبه 16 مردادماه در دیدار با سرپرست جهاددانشگاهی واحد همدان، اظهارکرد: در مجلس انقلابی هم، اگر بخواهد حرکت هایی شکل بگیرد از مجلس باید جهادی باشد، نه فراکسیون و نه کمیسیون بلکه باید گروهی حرکت های جهادی را در کنار کمیسیون ها و صحن و فراکسیون داشته باشند.

وی بااشاره به اینکه جهاددانشگاهی با هدف پژوهشی و فرهنگی شکل گرفته است، تصریح کرد: باید با این مفاهیم پیش برویم و اگر جاهایی توانستیم تحریم ها را دور بزنیم و روی پای خودمان ایستادیم کارهای جهادی با پیوست فرهنگی بوده است.

نماینده مردم همدان در مجلس با توصیه به اینکه جهاددانشگاهی به رسالت اصلی خود که پژوهش است بازگردد، خاطرنشان کرد: اگر جهاددانشگاهی برروی بخش پژوهشی تمرکز می کرد اتفاقات بهتری می افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهادانشگاهی کارهای زمین مانده آموزش عالی را انجام دهد

جهادانشگاهی کارهای زمین مانده آموزش عالی را انجام دهد