مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 09:352020-08-06سياسي

24عنوان کتاب مکتوب و صوتی در سمنان رونمایی شد


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان گفت: همزمان با سالروز تشکیل سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس، 24 عنوان کتاب مکتوب و صوتی در سمنان رونمایی شد.

- به گزارش.

خبرنگار مهر ، سرهنگ حسن سلامی ظهر پنج شنبه در حاشیه مراسم گرامی داشت سالروز تشکیل سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس در سمنان به میزبانی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سمنان با بیان اینکه 16 عنوان کتاب مکتوب و هشت عنوان کتاب صوتی منتشر شده از سوی این اداره کل رونمایی شد، تاکید کرد: پرداختن به حوزه ادبیات دفاع مقدس و فرهنگ پایداری یکی از الزامات عصر حاضر است و لذا این کتاب ها در همین راستا رونمایی شده اند.

وی با بیان اینکه ادبیات دفاع مقدس چند شاخه از جمله کتاب، داستان، نمایش نامه، شعر و بسترهای دیگر دارد، افزود: برای نهادینه سازی فرهنگ پایداری در سطح جامعه استفاده و بهره برداری حداکثری از ظرفیت نویسندگان و اهالی قلم است زیرا معتقد هستیم کتاب می تواند نقش مقاومت، ایثار و شهادت در پیروزی رزمندگان دوران دفاع مقدس به خوبی برای جوانان تبیین کنند.

انتشار 4 کتاب با خط بریل مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان با بیان اینکه انتقال دستاوردهای دفاع مقدس به نسل های امروز و آتی ایران اسلامی در شکل علمی و پژوهشی وظیفه مهم نویسندگان، اهل قلم و هنر محسوب م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

24عنوان کتاب مکتوب و صوتی در سمنان رونمایی شد

24عنوان کتاب مکتوب و صوتی در سمنان رونمایی شد