مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 09:252020-08-06اجتماعي

آموزش و پرورش دهدشت از همه ظرفیت های موجود برای برگزاری کنکور بهره گرفت


مسؤول روابط عمومی آموزش و پرورش دهدشت گفت: این اداره به عنوان مجری کنکور ارشد از همه ظرفیت برای برگزاری آزمون استفاده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، مسؤول روابط عمومی اداره آموزش و پرورش در واکنش به عدم مشکلات انعکاس یافته در خصوص برگزاری کنکور ارشد در یکی از حوزه های این آزمون در دهدشت اظهار داشت: پیرو برگزاری جلسات مختلف و هماهنگی های صورت گرفته با فرمانداری مقرر شده بود که اقلام بهداشتی با استفاده از ظرفیت ادارات و نهادها برای برگزاری کنکور در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد ولی  این مهم به هر دلیلی انجام نگرفت.

ادریس کشاورز افزود: علی رغم عدم همکاری ادارات و نهادها آموزش و پرورش با اطلاع رسانی به داوطلبان نظافت و ضد عفونی کردن سالن های محل برگزاری آزمون را انجام داد و در تهیه امکانات کوتاهی نداشت.

وی گفت که فرمت نشستن داوطلبان بر اساس دستور العمل ابلاغی با رعایت فاصله اجتماعی انجام گرفت.

کشاورز با بیان اینکه آموزش و پرورش متولی برگزاری کنکور در سطوح مختلف نیست، گفت: به دلیل کم بودن امکانات دانشگاه ها و مراکز دانشگاهی برگزاری این آزمون ها در سطح برخی شهرستان ها به خاطر داشتن امکانات سخت افزاری، ساختمانی و سالنی به آموزش و پرورش واگذار شد و انجام این وظیفه خطیر و سنگین جز برای حل مشکل و کم کردن دغدغه داو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش دهدشت از همه ظرفیت های موجود برای برگزاری کنکور بهره گرفت

آموزش و پرورش دهدشت از همه ظرفیت های موجود برای برگزاری کنکور بهره گرفت