مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 09:252020-08-06سياسي

بهره گیری از مزیت های بومی با حداقل امکانات در جهاددانشگاهی رنگ می گیرد


مدیرکل کمیته امداد امام(ره) خراسان جنوبی گفت: جهاددانشگاهی، از مزیت های بومی با حداقل امکانات بهره می گیرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل کمیته امداد امام(ره) خراسان جنوبی گفت: جهاددانشگاهی، از مزیت های بومی با حداقل امکانات بهره می گیرد.

رضا سلم آبادی، امروز پنج شنبه 16 مرداد در دیدار با رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی به مناسبت سالروز تاسیس این نهاد و روز خبرنگار اظهار کرد: یکی از محصولات انقلاب جهاددانشگاهی است و این نهاد، نمادی از استفاده درست از وقت و زمان با حداقل امکانات است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به موفقیت های ملی و بین المللی این نهاد در عرصه هایی چون ژنتیک و اقتصاد مقاومتی، افزود: جهاددانشگاهی نماد موفقیت و شکوفایی جوانان و اشاعه فرهنگ جهادی است.

مدیرکل کمیته امداد امام(ره) خراسان جنوبی بیان کرد: این نهاد تجلی گاه تعهد و فرهنگ بوده و این فرهنگ را همراه با اصول دینی و انقلابی به جوانان و نخبگان انتقال می دهد.

سلم آبادی با اشاره به اثرگذاری و اثربخشی جهاددانشگاهی، افزود: یکی از مهم ترین نهادهایی که استعداد و علم جوانان را به ظهور می رساند، جهاد دانشگاهی است.

جلال الدین صادقی، رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی نیز در این جلسه گفت: جهاددانشگاهی شبکه ای متشکل از بخش های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی است و اکنون بزرگتری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از مزیت های بومی با حداقل امکانات در جهاددانشگاهی رنگ می گیرد

بهره گیری از مزیت های بومی با حداقل امکانات در جهاددانشگاهی رنگ می گیرد