مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 09:152020-08-06سياسي

حیات اجتماعی در گرو روشنگری افکار عمومی است


رییس سازمان بهزیستی، حیات اجتماعی را در گرو توزیع عادلانه اطلاعات، روشنگری افکار عمومی و احترام به آزادی تبادل اخبار و اطلاعات، دانست و آنرا حق اساسی آحاد جامعه خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، وحید قبادی دانا، در پیامی روز فرا رسیدن 17 مردادماه روز خبرنگار را تبریک گفت.

در پیام رییس سازمان بهزیستی آمده است: جریان های زنده اطلاعات در جهان امروز به بخش جدایی ناپذیر حیات انسان تبدیل شده و بر بسیاری از مناسبات اجتماعی از جمله راهبری و مدیریت افکار عمومی تأثیر گذارده‏ اند.

بر همین اساس می توان گفت که نظام های مدیریتی و حاکمیتی بدون ارتباط گیری مؤثر با افکار عمومی قادر به اجرای موفق برنامه های راهبردی خود نمی باشند.

امروزه نهادهای توسعه یک جامعه بر این باورند که حیات اجتماعی آنها در گرو توزیع عادلانه اطلاعات، روشنگری افکار عمومی و احترام به آزادی تبادل اخبار و اطلاعات، به عنوان حق اساسی آحاد جامعه به منظور افزایش سطح مشارکت مردمی و تقویت مسئولیت اجتماعی است.

در این میان نقش اصحاب خبر و رسانه به عنوان مشعل داران توسعه ارتباطات و اطلاعات که با بهره ‏گیری از هنر، مهارت، تدبیر، دانش و در رأس آنها تعهد اخلاقی و صداقت حرفه ای، از طریق اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی، فضایی سالم برای ارتباطات شفاف و اثربخش و تسهیل خدمت رسانی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حیات اجتماعی در گرو روشنگری افکار عمومی است

حیات اجتماعی در گرو روشنگری افکار عمومی است