مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 09:152020-08-06سياسي

ایجاد سامانه واگذاری اراضی در یزد برای اولین بار در کشور


رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد با اشاره به آمادگی 4255 نفر برای سرمایه گذاری در بخش کشاورزی استان، از ایجاد سامانه واگذاری اراضی در استان برای اولین بار در کشور در جهت تسهیل سرمایه گذاری خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد با اشاره به آمادگی 4255 نفر برای سرمایه گذاری در بخش کشاورزی استان، از ایجاد سامانه واگذاری اراضی در استان برای اولین بار در کشور در جهت تسهیل سرمایه گذاری خبر داد.

محمدرضا خلف باغی امروز پنجشنبه شانزدهم مردادماه ضمن تبریک روز خبرنگار، خبرنگاران را پاسدار امنیت و آرامش در جامعه خواند و گفت: خبرنگاران در واقع موکلان مردم در نزد مسئولان برای پیگیری مطالباتشان هستند.

وی در ادامه با بیان این که سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد یک سازمان عضو محور و همچنین بهره بردارمحور است، اظهار کرد: این سازمان دارای چهار عضو اعم از حقیقی و حقوقی است که البته سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان به 500 نفر از آنها به صورت پاره وقت ارجاع کار می دهد.

خلف باغی با اشاره به این که سازمان نظام مهندسی کشاورزی در 26 رشته مختلف خدمات فنی و مهندسی به بهره برداران ارائه می دهد، افزود: خوشبختانه برای اولین بار در میان استانهای کشور با پیگیری هایی که انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد سامانه واگذاری اراضی در یزد برای اولین بار در کشور

ایجاد سامانه واگذاری اراضی در یزد برای اولین بار در کشور