مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 09:102020-08-06سياسي

رییس سازمان اورژانس کشور روز خبرنگار را تبریک گفت


رییس سازمان اورژانس کشور با تبریک روز خبرنگار، رسانه را سنگر دفاع از استقلال و آزادی و مقابله با زرمندان و زورمنداندان خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پیر حسین کولیوند رییس سازمان اورژانس کشور ضمن تبریک عید غدیرخم به مناسبت روز خبرنگار پیامی ارسال کرد.

متن پیام بدین شرح است: سلام و درود خدا بر تمامی وقایع نگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس می دارند و خامه خویش را جز در مسیر حق و عدالت به کار نمی گیرند.

سلام و درود خدا بر تمامی خبرنگاران شهید که قلم را سلاح خویش و رسانه را سنگر دفاع از استقلال و آزادی و مقابله با زرمندان و زورمندان بریده از انسانیت و قدرت های سلطه ‏گر جهانی قرار دادند و در این راه پرافتخار به لقاء محبوب رسیدند.

خبرنگار باید بداند و می داند که آن کس که آگاه تر است مسؤول تر است.

مسؤول در قبال ملت و کشور، مسؤول در قبال باورها و اعتقادات مردم، مسؤول در قبال منافع ملی، مسؤول در قبال تجاوز فکری و اندیشه ‏ای بیگانه‏ به مرزهای فرهنگی، مسؤول در قبال اخلاق جامعه، مسؤول در قبال کژ اندیشی و کژ رفتاری های اداره ‏کنندگان کشور و این مسؤولیت و مسؤولیت ها نه تنها محدودیت نمی آفریند، بلکه راه رسیدن به کمال را در این حرفه مقدس برای او هموار و هموارتر می سازد و خبرنگار به جایگاهی می رسد که جز رضایت حضرت دوست نمی بیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان اورژانس کشور روز خبرنگار را تبریک گفت

رییس سازمان اورژانس کشور روز خبرنگار را تبریک گفت