مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 09:102020-08-06پزشكي

استخدام 40 هزار نفر از طریق آزمون استخدامی مرداد ماه


رییس سازمان اداری و استخدامی کشور از استخدام حدود 40 هزار نفر بعد از هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های دولتی در مرداد ماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس ، جمشید انصاری از انتشار آگهی ثبت نام برای هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های دولتی در مردادماه خبر داد و اظهار داشت: حدود 40 هزار نفر در این آزمون استخدامی جذب می شوند.

رییس سازمان اداری و استخدامی کشور افزود: آزمون دیگری برای جذب نیرو در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار می شود که به منظور کسب تجربه، مقرر است این سنجش توسط مرکز آزمون وزارتخانه مذکور برگزار و حدود 2400 نفر از نیروهای قرارداد خرید خدمت جذب شوند.

انصاری اضافه کرد: در صورتی که آگهی استخدامی دستگاه های دولتی تا پیش از 20 مرداد منتشر شود، آزمون آن در اواخر شهریورماه یا نیمه اول مهرماه برگزار می شود.

وی در جواب این سوال که با توجه به شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری آزمون استخدامی وجود دارد؟ توضیح داد: در حال حاضر آگهی منتشر و ثبت نام از داوطلبان به عمل می آید تا تعداد داوطلبان مشخص شود.

معاون رییس جمهوری با بیان اینکه برای برگزاری آزمون تمام پروتکل های مورد نظر وزارت بهداشت رعایت می شود، ادامه داد: ممکن است گروه های مختلف شغلی جدا شده و آزمون، به جای یک نوبت در در دو نوبت برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخدام 40 هزار نفر از طریق آزمون استخدامی مرداد ماه

استخدام 40 هزار نفر از طریق آزمون استخدامی مرداد ماه