مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 09:102020-08-06پزشكي

نخستین محموله غذایی و بهداشتی ایران به بیروت رسید


معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر در حاشیه تحویل محموله غذایی و بشردوستانه جمعیت هلال احمر ایران برای مردم بیروت، با سفیر ایران در لبنان دیدار و گفت و گو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فرید مرادیان، در حاشیه تحویل محموله غذایی، بهداشتی و امدادی ایران به مردم لبنان با سفیر ایران در لبنان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار سفیر ایران در لبنان با اشاره به اینکه وضعیت لبنان تقریباً به هم ریخته است، گفت: در چند سال گذشته مشکلات اقتصادی در کشور لبنان زیاد بوده و انفجار در بندر بیروت باعث شده تا خسارت زیادی به بندر وارد شود و بسیاری خانه و محل کار خود را از دست بدهند، تعداد کشته ها هم زیاد است.

وی افزود: با وزیر بهداشت لبنان رایزنی و صحبت کردم، وی از کمک های جمعیت هلال احمر ایران در ساعات اولیه وقوع انفجار تقدیر و تشکر کرد.

مرادیان هم در این دیدار گفت: بعد از انفجار در بیروت جلسه فوق العاده مدیران جمعیت هلال احمر به ریاست دکتر همتی رییس جمعیت هلال احمر ایران در تهران برگزار شد و ما بلافاصله کمک های لازم از قبیل اقلام غذایی، بهداشتی و درمانی آماده کردیم و نخستین محموله به بیروت ارسال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین محموله غذایی و بهداشتی ایران به بیروت رسید

نخستین محموله غذایی و بهداشتی ایران به بیروت رسید