مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 09:052020-08-06سياسي

روحیه تحقیق و پژوهش با حرکت جهادی از سوی جهاددانشگاهی ایجاد شود


نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: با وجود تحریم ها کشور نیازمند جهاد علمی است که اگر این حرکت با سرعت گذشته پیش رود پیشرفت های مورد نظر حاصل نخواهد شد بلکه لازم است تا روحیه تحقیق، - پژوهش و مطالعه با یک حرکت جهادی از سوی جهاددگران جهاددانشگاهی ایجاد شود.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی موثقی پنجشنبه 16 مردادماه در دیدار با سرپرست جهاددانشگاهی استان همدان، معاونان وی و سردبیران دو خبرگزاری ایسنا و ایکنا به مناسبت سالروز تأسیس جهاددانشگاهی، اظهار کرد: جهاددانشگاهی متشکل از دو عنوان کامل است، جهاد و دانشگاه؛ اساس اصلی علم دانشگاه است، همانطور که در روایات ما از علم نافع نام برده می شود این علم در دنیا نیز باید بتواند به مسائل روزمره زندگی پیوند بخورد، در کنار این علم نیز حرکت جهادی جهادگران این عنوان را جامعیت بخشیده است.

وی با بیان اینکه امیدواریم مرکز ناباروری جهاددانشگاهی با همت عالی هرچه سریع تر افتتاح شود، افزود: با توجه به اینکه رشد جمعیت در استان همدان به نسبت میانگین کشوری پایین تر است این مرکز می تواند در رفع این مشکل نیز مؤثر واقع شود.

شعبانی با اشاره به یکی از نقاط مثبت جهاددانشگاهی مطرح کرد: پیوند علم و صنعت در این نهاد یکی از اتفاقات خوبی است که از فضای انتزاعی ذهن خارج و وارد عمل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحیه تحقیق و پژوهش با حرکت جهادی از سوی جهاددانشگاهی ایجاد شود

روحیه تحقیق و پژوهش با حرکت جهادی از سوی جهاددانشگاهی ایجاد شود