مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 09:002020-08-06سياسي

گسترش فرهنگ اهدای خون را مدیون رسانه ها هستیم


مدیر کل انتقال خون خراسان رضوی گفت: کشور ما فرهنگ یکپارچه و متعالی اهدای خون را مدیون فرهنگسازی پیوسته رسانه ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجید عبداللهی با تقدیر از تلاش بی وفقه خبرنگاران عرصه سلامت گفت: کشور ما فرهنگ یکپارچه و متعالی اهدای خون را مدیون فرهنگ سازی پیوسته رسانه ها است و سازمان انتقال خون فرهنگ اهدای داوطلبانه خون را مرهون اطلاع رسانی شفاف است.

مدیر کل انتقال خون خراسان رضوی اظهار کرد: اگر فرهنگ در بستری روشنگر و شفاف از رسانه رشد و توسعه نیابد، یک کشور هیچ وقت به بالندگی نمی رسد.

وی با اشاره به این موضوع که فرهنگ ایثار و اهدای خون توسط روزنامه نگاران و خبرنگاران و غیره اشاعه پیدا می کند، گفت: گرچه ارتباطات، گسترده و تعاملی شده اما مباحث مهمی چون اخلاق رسانه ای، مسئولیت ملی و دروازه بانی خبر هنوز چیزی است که در تخصص خبرنگاران کار آزموده است و تا رسیدن به مسئولیت همگانی برای انتشار اخبار در یک جامعه تعاملی هنوز گام های بلندی باید برداریم که مهم ترین آن ها گسترش سواد رسانه ای است.

عبدالهی با اشاره به با اهمیت خواندن شبکه های اجتماعی در اطلاع رسانی افزود: اصحاب رسانه تعاملی گسترده با سازمان عام المنفعه انتقال خون داشته و دارند و با انتشار به موقع اخبار در شبکه های مربوط به رسانه خود، این سازمان را یاری د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش فرهنگ اهدای خون را مدیون رسانه ها هستیم

گسترش فرهنگ اهدای خون را مدیون رسانه ها هستیم