مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 08:502020-08-06اقتصادي

رشد 28 درصدی وصول مالیات در گیلان


مدیرکل امور مالیاتی گیلان، از رشد 28 درصدی وصول مالیات در استان نسبت به سال 97 خبر داد و گفت: اگر مردم بدانند مالیات های پرداختی آنان چقدر به توسعه کشور کمک می کند، - ایسنا/گیلان مدیرکل امور مالیاتی گیلان، از رشد 28 درصدی وصول مالیات در استان نسبت به سال 97 خبر داد و گفت: اگر مردم بدانند مالیات های پرداختی آنان چقدر به توسعه کشور کمک می کند، نسبت به پرداخت مالیات رغبت بیشتری خواهند داشت.

محسن محمدی پور در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به درآمدهای مالیاتی استان در سال 98، گفت: با تحقق 99 درصدی وصول مالیات در استان گیلان مواجه شدیم که نشان دهنده رشد 28 درصدی وصول مالیات نسبت به سال 97 است.

وی با بیان اینکه براساس قانون یک سوم مالیات بر ارزش افزوده دریافتی از مودیان مالیاتی به عنوان عوارض در اختیار شهرداری ها و دهیاری ها قرار می گیرد، یادآور شد: اگر مردم بدانند مالیات های پرداختی آنان چقدر به توسعه کشور کمک می کند، نسبت به پرداخت مالیات رغبت بیشتری خواهند داشت.

مدیرکل امور مالیاتی گیلان، از واریز بیش از 266 میلیارد تومانی به حساب شهرداری ها و دهیاری های استان گیلان در سال 98 خبر داد و تصریح کرد: امسال نیز 80 میلیارد تومان از محل مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری های استان پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 28 درصدی وصول مالیات در گیلان

رشد 28 درصدی وصول مالیات در گیلان