مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 08:402020-08-06اقتصادي

دستگاه متولی اشتغال یا اداره کل سرپرست ها در هرمزگان!


اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی در هرمزگان که اصلی ترین متولی اشتغال بشمار می رود در بسیاری از پست ها با سرپرستی اداره می شود که انگیزه را از کارکنان این اداره گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی هرمزگان به عنوان متولی اصلی اشتغال در استان در دوره جدید مدیریت خود شاهد سبک خاص مدیریتی است که حاصل این نوع از مدیریت موجب شده تا هرمزگان در میان 5 استان اول کشور در نرخ بالای بیکاری باشد.

بی آنکه که بخواهیم وضعیت بیکاری در هرمزگان را صرفا متوجه این اداره کل بدانیم اما وضعیت مدیریت ها و معاونت ها در این اداره کل که عمدتا پس از ماه ها با سرپرستی اداره می شوند و بلاتکلیفی مدیران منصوب شده سبب گشته تا انگیزه از کارکنان این اداره کل نیز عملا گرفته شود.

حراست به عنوان کلیدی ترین بخش هر سازمان و اداره ای که می تواند با چشمان بیدار مانع از بروز فساد و آلودگی در یک سیستم کاری شود، در این اداره کل 15 ماه است که بلاتکلیف بوده و مدیری ندارد.

ادارات کار، تعاون و رفاه شهرستان های بستک، حاجی آباد، بندرخمیر، بندرعباس و قشم نیز با سرپرستی اداره می شوند و بر اساس قانون مهلت سرپرستی در برخی از این ادارات نیز به پایان رسیده و وضعیت بغرنجی برای اداره امور در این شهرستان ها بوجود آمده است که امضای سرپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه متولی اشتغال یا اداره کل سرپرست ها در هرمزگان!

دستگاه متولی اشتغال یا اداره کل سرپرست ها در هرمزگان!