مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 08:352020-08-06سياسي

فقدان سوله مدیریت بحران در ورامین چالش بزرگ این شهرستان است


مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران گفت:فقدان سوله مدیریت بحران در ورامین چالش بزرگ این شهرستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منصور درجاتی ظهر پنج شنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران ورامین که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: فرونشست زمین پدیده ای است که رخداد آن کنونی نیست بلکه در طول سال های گذشته، عوامل بسیاری از جمله برداشت بی رویه آب از سفره های زیرزمینی، باعث پدید آمدن آن شده است.

وی افزود: اهمیت موضوع فرونشست زمین و خطراتی که این پدیده برای کل استان تهران به همراه دارد باعث شده تا مرکز استراتژیک نهاد ریاست جمهوری برای بررسی آن جلسات علمی، تخصصی و اجرایی متعددی برگزار کند تا از پیشروی آن جلوگیری شود.

درجاتی با تأکید بر اینکه امروز همه وظیفه دارند تا خسارات وارد شده از گذشته را جبران کنند اظهار کرد: اگر همین امروز برای جلوگیری از پیشروی پدیده فرونشست که تا نزدیک راه آهن سراسری تهران- مشهد کشیده شد اقدامی عملی کنیم، حدود 10 سال زمان می برد تا زمین با حالت قبلی خود بازگردد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به احیا مجدد تالاب بند علیخان ورامین گفت: این تالاب در سال های گذشته به دلیل کاهش میزان بارش نزولات جوی و عدم اختصاص حق آبه به طور کامل خشک شده بود که اگر این امر ادامه پیدا می کرد، علاوه بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقدان سوله مدیریت بحران در ورامین چالش بزرگ این شهرستان است

فقدان سوله مدیریت بحران در ورامین چالش بزرگ این شهرستان است