مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 08:352020-08-06سياسي

لزوم همکاری با رسانه ها برای فرهنگ سازی صدور سند روستایی


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: در حال حاضر برای افزایش میزان صدور سند روستایی نیاز به همکاری با رسانه ها هستیم.

- ایسنا/زنجان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: در حال حاضر برای افزایش میزان صدور سند روستایی نیاز به همکاری با رسانه ها هستیم.

رضا خواجه ای صبح امروز (16 مردادماه) با حضور در ایسنا، ضمن گرامی داشت 17 مرداد به عنوان روز خبرنگار، اظهار کرد: بنیاد مسکن نهادی انقلابی است که بدون توجه به حزب و جناحی، در چند بخش خدمات ارائه می کند و کمتر کسی قبل از بحران های اخیر کشور با بنیاد مسکن آشنایی داشت.

وی افزود: در حال حاضر در استان زنجان 710 روستای بالای 20 خانوار وجود دارد که برای 99 درصد آن، مطالعه طرح هادی انجام شده و برای 58 روستای زیر 20 خانوار نیز مطالعه طرح هادی انجام شده است.

این مسئول از اجرای طرح هادی در 400 روستا خبر داد و گفت: در حال حاضر میانگین اجرای طرح هادی در استان زنجان 10 درصد بیشتر از میانگین کشور است و امسال 55 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار استانی و 14 میلیارد تومان اعتبار ملی به این نهاد تخصیص داده شده و بهدنبال آن هستیم که در تعداد بیشتری از روستاها، طرح هادی اجرا شود و این در حالی است که طرح هادی 196 روستا نیازمند بازنگری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم همکاری با رسانه ها برای فرهنگ سازی صدور سند روستایی

لزوم همکاری با رسانه ها برای فرهنگ سازی صدور سند روستایی