مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 08:352020-08-06اجتماعي

آخرین وضعیت جاده های شمالی پس از ترافیک سنگین شب گذشته


مدیر مرکز مدیریت راه های کشور با بیان اینکه بر اساس توصیه های مسئولان بهداشتی از مردم می خواهیم از سفرهای غیر ضرور جلوگیری کنند، گفت: در حال حاضر تردد در همه محورهای مواصلاتی برقرار است و در برخی از محورهای شمالی شاهد ترافیک نیمه سنگین و تردد پرحجم هستیم.

علی اکبر آشوری در گفت وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت راه های کشور از شب گذشته تا پایان تعطیلات، اظهار کرد: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته شب گذشته ترافیک سنگینی در محور چالوس و آزادراه تهران - شمال اتفاق افتاد و باعث شد که از حدود 10 دقیقه بامداد به مدت حدود دو ساعت آزادراه تهران - شمال مسدود شود تا بتوانیم حجم ترافیک را کنترل کنیم.

البته پلیس راه از ساعت 12:30 تا ساعت 15:30 تردد یکطرفه را در آزادراه تهران - شمال و محور جاده چالوس برقرار کرد که باعث شد قدری از حجم ترافیک کاسته شود اما از ساعت 17 روز گذشته ترافیک سنگین در این محور و ساعت 2 بامداد امروز ادامه داشت که عمده ترافیک در محور شهرستانک تا تونل کندوان بود و بخشی از آن به آزادراه نیز کشیده شد.

وی افزود: پس از آنکه بامداد امروز ساعاتی آزادراه تهران - شمال مسدود بود حجم ترافیک کمتر شده و هم اکنون ترافیک محور از آن منطقه جلوتر رفته و به حوالی حوزه استحفاظی استان مازندران رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت جاده های شمالی پس از ترافیک سنگین شب گذشته

آخرین وضعیت جاده های شمالی پس از ترافیک سنگین شب گذشته