مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 08:252020-08-06پزشكي

تجهیزات بیمارستانی مازندران برای مقابله با کرونا در حال تکمیل است


رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: نیازهای های بیمارستان های استان مشخص و اولویت بندی شده و در حال تکمیل تجهیزات مقابله با کرونا هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید عباس موسوی ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان های بابلسر و فریدونکنار ضمن تقدیر از کادر درمان بیان داشت: در موج اول جزو اولین استان ها بودیم و با کمترین عارضه و کوتاه ترین زمان از موج اول گذر کردیم در موج دوم به تناسب دیرتر از استان های دیگر درگیر شدیم و درگیر آن هستیم.

وی موسوی با اشاره به کاهشی بودن مبتلایان در استان بیان داشت: کاهش مبتلایان نیازمند همدلی میان مردم استان است و روندی را پیاده می کنیم تا مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی تأثیر این روند را ببینند.

موسوی با بیان اینکه تمامی کمبودهای بیمارستان های درگیر بیماری بررسی شده است، تصریح کرد: نیازهای بیمارستانها مشخص و اولویت بندی شده است و بر اساس آن در حال تکمیل تجهیزات مبارزه با ویروس کرونا هستیم.

وی بیان کرد: تصمیم جامعی برای بابلسر گرفته شود چون در بابلسر موازی کاری میان دانشگاه علوم پزشکی مازندران، تأمین اجتماعی و دانشگاه علوم پزشکی بابل وجود دارد و این موضوع موجب عدم نتیجه گیری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیزات بیمارستانی مازندران برای مقابله با کرونا در حال تکمیل است

تجهیزات بیمارستانی مازندران برای مقابله با کرونا در حال تکمیل است