مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 08:252020-08-06سياسي

58 جایگاه CNG در استان کردستان فعال است


مدیرکل استاندارد استان کردستان، به نظارت بر جایگاه هایCNG در استان اشاره کرد و گفت: از 59 جایگاه CNG در استان یک جایگاه تعطیل است و 12 جایگاه گواهی نامه ایمنی دارند.

- ایسنا/کردستان مدیرکل استاندارد استان کردستان، به نظارت بر جایگاه هایCNG در استان اشاره کرد و گفت: از 59 جایگاه CNG در استان یک جایگاه تعطیل است و 12 جایگاه گواهی نامه ایمنی دارند.

ژیلا یزدانی امروز(16 مرداد) در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: یکی از مسئله های بسیار ضروری در سال جهش تولید بحث استانداردها است که پیشرفت تولید را به دنبال دارد.

وی با اشاره به تمدید 99 پروانه استاندارد در سال جاری، افزود: تمدید پروانه استاندارد تنها برای واحدهایی امکان پذیر است که در مدت سه ساله اعتبار پروانه دارای استمرار کیفیت باشند و در بازرسی ها و نمونه برداری های مستمر انجام شده، عدم انطباق آن ها کمتر از حد مجاز باشد.

مدیرکل استاندارد استان کردستان، بیان کرد: صدور گواهی استاندارد به این معنا است که تولیدکننده توانایی تولید یک محصول باکیفیت موردنظر از لحاظ استاندارد را دارند.

یزدانی به کد استاندارد اشاره و ذکر کرد: کد 10 رقم استاندارد زیر علامت استاندارد ثبت شده و با یک پیامک به سامانه 10001517 اعتبار پروانه آن نشان داده می شود که می تواند در راستای حق وحقوق کمک کننده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

58 جایگاه CNG در استان کردستان فعال است

58 جایگاه CNG در استان کردستان فعال است