مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 08:252020-08-06اقتصادي

رقابت کرونا و گرانی برای به زانو درآوردن قشر ضعیف جامعه


شیوع ویروس کرونا در کشور فعالیت بسیاری از صنوف را تحت تاثیر قرار داد و نوسان قیمتی در بازارهای مختلف ایجاد کرد، از پراید 90 میلیونی گرفته تا خانه های میلیاردی و گران تر شدن سفره خانوارها.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شیوع ویروس کرونا در کشور فعالیت بسیاری از صنوف را تحت تاثیر قرار داد و نوسان قیمتی در بازارهای مختلف ایجاد کرد، از پراید 90 میلیونی گرفته تا خانه های میلیاردی و گران تر شدن سفره خانوارها.

گرانی های کاذب کالاهای اساسی با شیوع کرونا، تنها در بازار محصولات لبنی، حبوبات، گوشت و مرغ خلاصه نشده و حتی در بازار تنقلات نیز به چشم می خورد؛ همچنین بازار گوشت قرمز و مرغ نیز با گرانی ها دست و پنجه نرم می کند، به طوری که تقاضا برای خرید به طور چشمگیری کاهش یافته و این مواد غذایی به تدریج از سفره اقشار کم درآمد جامعه حذف می شود.

این روزها علاوه بر شیوع کرونا و ورود آسیب های ناشی آن به بسیاری از کسب و کارها، گرانی افسار گسیخته و آشفته بازار کالا نیز به یکی از اصلی ترین دغدغه های شهروندان تبدیل شده و اقشار ضعیف و حتی متوسط جامعه در این شرایط بحرانی با سیر صعودی قیمت ها، ایام سختی را پشت سر می گذرانند.

در این خصوص گذرمان را به بازار تبریز انداختیم تا از نزدیک از وضعیت قیمت اجناس و کالاها باخبر شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت کرونا و گرانی برای به زانو درآوردن قشر ضعیف جامعه

رقابت کرونا و گرانی برای به زانو درآوردن قشر ضعیف جامعه